torsdag 6 november 2008

Tråkigt liv man har

Börjar med bowlingen.
Den har väl gått sådär. Fick en super chans och följa med A-laget till Vänersborg och spela. Mycket nöjd med min insats där. Efter A-lags debuten dalade siffrorna en del. Men sen kom väldens man K och hjälpte mig lite på träningen förra veckan. Så nu går det bättre igen :) Har nytt rekord på 668 :) och tanken är att de ska höjas lite till innan jul uppehållet.

Nu till jobb
Har tyvärr inte hittat något nytt än :( Och timmarna jag får på KBC räcker inte så långt. Har sök in på en frisör utbildning i Malmö och en i Helsingborg. Så nu håller jag tummarna på att ja kommer in. Vet inte vad jag gör om jag inte kommer in, hatar att gå hemma.

Lite allmänt
Har blivit en del galna Lördagar ute med töserna. Men har nog haft den bästa hösten i mitt liv, fått många nya vänner att umgås med och vi har tok skoj i alla lägen. Ute kväll som Hemma kväll. Så tack Pg, Emma, Ida o Janet för alla skratt och tokigheter :) Och jag får inte glömma alla underbart fina kort jag har fått på er :) Är nått att sitta och skratta åt på hemmet när man blir gammal. Har även gått och tittat på KIK med Ann ett par gånger. Mycket trevligt att äntligen hittat en tös som gillar hockey :) Sen att det går upp och ner för KIK får man ta, vi har trevligt ändå :) Hmmm vad har mer hänt????
Tyvärr tror jag att det var allt, tråkigt men sant. Mitt liv består av hockey och fest. Känns som där är något som saknas. Typ ett JOBB!!!

Och sist men inte minst KÄRLEKEN
Där har inte heller hänt så mycket. Har kommit över ML, så de är ju alltid något. Träffat M några gånger ute den senaste tiden, hade nog kunnat tänka mig att forska lide mer i honom. Men jag vet inte hur, är inte så bra på sånt. Hans kompisar säger till mig att jag ska go fore it, men ska man lyssna på sånt? Får hoppas på att jag springer på honom ute till helgen :)

Nej nu har jag nog inte så mycket mer att skriva för denna gång. Men ska försöka skriva lite oftare :)

Ajöken sa fröken

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehehe.. Det var på tiden att du uppdaterade.. Kollar ju mer eller mindre varje dag. Vem är M?? Det har du minsann inte berättat för mig... Men jag får kanske inte det förtroendet längre!!
Bye bye! Lycka till! Kram Jenny