tisdag 16 december 2008

LIVET BÖRJAR VÄNDA :)

Var ska ja börja denna gången?
Jobb kanske. Ska äntligen sluta jobba på KBC :) och de är jag tokigt glad för! Har vatt där alldeles för länge och har inte trivts på väldigt länge.
Har kommit in på en frisör utbildning i Lund :) Den startar i Januari och håller på i 1 år. Är tokigt förväntansfull och de ska bli så skoj. Äntligen göra nått man vill och komma någon vart med mitt liv.

Jaha lite om bowlingen nu då
Vann dom 2 sista matcherna jag spelade :) En med B-laget o sista matchen med farmen. Då blev det nytt rekord igen på 673 :)
Va och spelade 3 m Dm i söndags. De gick käpp rätt åt helvete. ingen av oss spelade bra. Men men bättre lycka nästa gång. Träningarna går rätt bra. Slog mitt gamla rekord förra veckan, så nu är det 686. Men ska över 700 inom de snaraste. Har jul uppehåll nu, rätt skönt att vila armen. Ska bara träna en gång till i år sen får kloten vila tills norra Skåne cupen den 4 /1. Serie matcherna sätter inte igång förens den 10/1. Bara hoppas vi börjar vinna lite. Tror vi alla kan behöva det, aldrig skoj och bara förlora hela tiden.

Jaha nu till allt annat......
Vatt ute alldeles för mycket som vanligt. Men va gör man inte när man har så roligt som jag har med töserna. Allt kan förklaras med ett ord HUSVAGN. För att göra lång historia kort. Vi råkade hamna i tivoliparken förra fredagen och rätt som det var så stod jag, Pg o Emma och dansade och sjöng till " man ska ha husvagn" på scenen. TUR ingen såg oss!!!!!
Va på inflyttnings fest hos Cattis o Håkan den 6/12. Va mycket skoj. Speciellt att gamla tös ligan va samlade igen, mycket länge sen vi lyckades va lediga samtidigt. Va en kanon kväll.
Har kanske träffat en kille. Mr P. Har inte träffats mer än i 2 v så ja kan inte säga så mycket än. Men jag hoppas jag får chansen att lära känna honom och se om han är nått att ha. Men nått jag vet är att han är sjuk fin och verkar vara jätte trevlig. Så vi får se vad som händer.

Tror det var de hela för denna gången. Fast ja måste bara skriva
JAG ÄR SÅ LYCKLIG JUST NU!!!!! och längtar tills lördag!

Hepp hepp på er

Ps. ja e lyckligast i världen :) Ds

Inga kommentarer: