söndag 7 september 2008

Förvirrad


Attans va livet ska va komplicerat då. Har inte hört så värst mycket av Mr M. Inte sen den Onsdagen då ja hade en liten förhoppning om att ja äntligen hade träffat någon som ja skulle gilla. Men nej. Men det är inte killarna det är fel på. Det är jag själv som förstör allt. Så fort jag träffar någon så börjar mina drömmar om Mr ML att komma tillbaka el så springer jag på honom, vilket händer typ 1-3 ggr i veckan nu för tiden. Tror det finns ett bra ord för vad jag är......
OLYCKLIGT KÄR.......typ.
Om det innebär att man får fjärilar i magen varje gång man ser honom, kan inte koncentrera sig på det man ska, det sista man tänker på när man går och lägger sig och det första när man vaknar. Har nog aldrig känt så här för någon innan, och då har vi bara dejtat väldigt lite för typ 1,5 år sen. Men mina känslor försvinner inte. Inte ens när jag vet att det inte kommer att bli han o jag. Eller ja det känns inte så iallafall. Han vet vad jag tycker, har berättat det många gånger. Tyvärr har dom flesta av dom gångerna varit på fyllan, men det va dom ända gångerna jag träffade honom innan. Men för att par veckor sedan skrev jag ihop ett brev o en dikt och skickade till honom. Och anledningen till att inte har så mycket hopp att det kommer bli han och jag är att han har inte sagt något om de. Och då har vi träffats rätt många gånger sen dess. Men så länge jag känner som jag gör kan jag inte gå vidare. Så jag får vänja mig vid att ha det såhär.

Nu över till allt annat som hänt. Har hunnit spela 3 matcher sen sist. Den första var hemma (söndagen den 31/8) Då blev det vinst, jag och kära A tog hem 3 banpoäng :). Men alla spelade bra. Idag bar det av till Helsingborg för 2 matcher på rad. Tyvärr förlorade vi. Det var rätt jobbigt att spela så tätt inpå men vi kämpade bra. Gjorde nytt rekord på 4 serier (652) :).

Jobb fronten har det tyvärr inte hänt så mycket på, letar som fan. Men det är inte det lättaste att hitta, vill inte ta vad som helst för jobb heller. Får knegaKBC så länge. Och till sist kan ja ju erkänna att jag är kraftigt avundsjuk på mina päron. De är på kreta och göttar sig i solen. Ringde innan ikväll och skulle berätta att dom hade typ 30 g varmt. ( dom skulle kolla så allt var bra med mig me) Ja vill me ligga i solen och götta mig en vecka, fast mina päron är verkligen värda de!!!
Nej nu ska jag gå och lägga mig. Ska passa mitt lilla hjärta E imorgon :)

Tack och hej leverpastej

1 kommentar:

Anonym sa...

Lill hjärtat E hade skoj och var mycket stolt för sitt halsband... Tack snälla du för all hjälp! Lööv jo!

Mmm lilla vännen... Det e jobbigt och vara såå kär. *håller tummarna* Hans förlust iof...

Kram kram
E´s mamma