torsdag 28 augusti 2008

Så här ska fler dagar va


När jag vaknade i går morse var allt mycket bättre. Blev en runda till stan med Lollo. Hade många påsar med mig hem, men de var det värt. Blev en skinn jacka, 3 byxor o lite tröjor o underkläder. Hann inte vara hemma så värst länge för sen väntade en trevlig o god middag på O´leays o sen bio. ( mamma mia) Gud vad bra den var!!!! Efter bion bar det av till banken. När vi kom dit så vad medel åldern typ 18 el yngre. Men det rättade till sig allt efter som klockan tickade in på små timmarna. Vår plan var egentligen att bara sitta och ta någon cider, men oj vad man kan ändra på planer snabbt. Det blev visst ett par shots och många cider. Hela kvällen så satt jag och var nervös för att Mr M skulle dyka upp. Trodde att jag klarat mig när kl var 01.30, men ikke. Rätt som det var så stod han bara där. Visste inte riktigt hur jag skulle bete mig, men det slutade bra. Tack vare min kära vän Lollo. Jag fick en givande prat stund och en underbar avslutning på dagen :) Idag känns det att man drack igår och tyvärr ska jag jobba om 2 h. Vilket jag inte alls känner för, men det gör jag aldrig så länge jag är kvar på KBC. Men man får ju ta dom timmarna man får. Nu ska ja ner och hämta min tvätt och sen ska jag göra ett tappert försök att se lite pigg ut.
Och TACK för en underbar dag Lollo. LOVE YOU!!!!!

Hej hopp gummi ........

Och bara så alla vet. Jag är bland molnen idag :) !!!!!!!!

4 kommentarer:

Jenkan sa...

Hihihihihihihi!!! Tur att Lolla tog saken i egna händer ;) Kul att allt bidde bra igår då. Kram

Jenkan sa...

se jag kunde visst inte stava till Lollo heller... Förlåt!!

Anonym sa...

MMMM vi hade en helt underbar onsdag...blev ju en del inhandlat men men vi lever ju bara en gång..
Roligt att man kan hjälpa till ibland..och det slutade ju SÅÅÅÅ bra glad för din skull
mmm planen ändrades snabbt men satan va Qul vi hade..
Kram Lollo
OJOJ jag glömde något Tänker på något GULT...??? Tänker på något RÅSA...???

Anonym sa...

Jag glömde ju en sak Satan va snygga vi e på kortet hihi