tisdag 26 augusti 2008

Nr 1

Jaha då ska man försöka knapra ihop mitt första inlägg. Har mycket jag hade kunnat skriva om, men var ska man börja. Har många funderingar på livet just nu. Blir lätt så när man går hemma om dagarna.
Igår var jag på cirkus med mitt lilla hjärta Eliaz. (egentligen börjar han bli stor, börjat skolan och allt.) Vi hade nog lika skoj båda två, vi åt sockervadd o Eliaz fick rida på en kamel. Han sken som en sol när han lunkade förbi. När jag väl var hemma så somnade jag som en stock.
Idag har inte vart en så bra dag. Kan inte sluta känna mig ensam. Jag har väldens bästa vänner och inte på tal om de bästa päron man kan ha. Men jag saknar någon speciell att dela allt annat med. Finns det något bättre än att vakna upp brevid någon, laga middag för 2 el att bara ligga på soffan o finnas till. Det bästa är nog att höra någon säga vad fin du är idag, när man inte gjort vid sig.
Alla säger att han dyker upp när man minst anar det, men jag har väntat i MÅNGA år och inget har hänt. Som sagt det är tur man har sina vänner som orkar lyssna på ens tjat om livet. Och inte att glömma bowlingen att koncentrera sig på. Var och tränade idag, gick riktigt bra. 198 på en serie och nytt person bästa på 4 :). Så nu får jag hålla tummen att jag kan spela lika bra på söndag. Har första matchen då, hemma som tur är.
Nej nu ska jag gå och lägga mig och när jag vaknar hoppas jag att allt känns lite bättre
Sov gott!!! Och kram på er

1 kommentar:

Jenkan sa...

Jag lovar Eliaz hade det super trevligt.
Vad bra att det gick bra på träningen... För en annan går det bara sämre och sämre tycker jag... Men jag börjar ju närma mig lastgammal, hehehehe
Kram kram